vineri, august 22, 2008

On the raoad again


Vreau sa evadez de aici. Sa plec cu 50 de lei si cu vointa de a ajunge undeva. Sau nicaieri. Sa dau cu zarul si el sa imi spuna unde. Sa vad prieteni si locuri dragi mie. Sa uit de mine. Sa treaca timpul repede si incet. Sa fiu unul cu Universul.

Time travel

Acum cateva seri am discutat cu o veche si buna prietena. De pe la ora 22:00 o discutie care mi-a adus inapoi in minte lucruri pe care aproape le uitasem. Si am crezut ca a noastra discutie a durat o ora si un pic. Si cand m-am uitat la ceas era 02:28. Time flies when you're having fun...

Road travel

Ne-am adus aminte de momentele cand faceam autostopul si puneam o fata sa faca cu mana, dupa care apaream toti si soferul nu mai avea nicio scapare...momentele cand plecam cu masina si dupa ceva kilometri de mers ne dadeam seama ca nu stim unde mergem...momentele din Delta cand eram plini de noroi de la impins Dacia 1300...

Train travel

Drumurile cu personalul pana la Sighisoare de 17 ore si multe sticle golite si multe cantece cantate la chitara....nenumaratele drumuri Constanta - Mangalia si Mangalia - Constanta....ar trebui sa prelungeasca linia pana in Vama Veche, dar daca ar face-o nu am mai fi

Pe picioarele noastre

Din Mangalia pana in Vama Veche, pe toti muntii inventati in Romania si nu numai.

Vreau sa Evadez. Si o voi face.



3 comentarii:

fonte di gioia spunea...

te invidiez cu cea mai neagra invidie:D

rux spunea...

frumos asa... continua sa fi liber.. sa pleci..sa evadezi...

Mihaela Laslau spunea...

Libertatea nu se compara cu nimic! Multumesc mult pentru aprecieri si ne mai vedem (impropriu spus) pe blogger;)).