luni, iulie 28, 2008

Augen auf - ich komme!

Cine nu-i gata il iau cu lopata!

Imi este dor de copilarie. De v-ati
ascunselea. De alergatul fara sens.
De prima mea iubire din clasa I
(Daniela Mirabela). De inghetata
impachetata in hartie, cel mai dulce
ambalaj din viata mea. De prima
bicicleta, rosie silucioasa. De ciresul
de pe strada mea dincare am cazut.
De tot.

Si ca sa imi
duc mai bine aminte am
revazut unul
dintre filmele mele preferate.
Jeux
d'enfants.Si copilul din mine a
revenit. Nu era uitat.

Cine joaca ascunsea diseara?





2 comentarii:

joe spunea...

Editasem si eu o poza pe tema Jeux D'enfants. Uite aici: http://fc02.deviantart.com/fs31/i/2008/227/a/a/jeux_d__enfants_by_joienegru.jpg

fonte di gioia spunea...

de inghetzata ambalata in hartie imi aduc si eu aminte
aia care semana cu un pachet de unt :)
nu moare copilul ala..nici macar cand ii pui perne pe fatza :)